INSIDER FAQ

FAQ

Často kladené otázky v INSIDER

Aký je môj aktuálny počet bodov?

O stave vašich bodov vás budeme informovať na pokladničnom bloku a vo vašom zákazníckom účte (www.peek-cloppenburg.sk/sk/myaccount/login). Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa vášho bonusu a stavu bodov, obráťte sa na náš tím zákazníckeho servisu ([email protected]).


Ako získam náhradnú kartu, ak stratím kartu INSIDER alebo je poškodená?

Ak kartu stratíte, môžete požiadať o novú kartu vo svojom konte v časti "Žiadosť o fyzickú kartu INSIDER". Prípadne môžete vyplniť formulár na zmenu straty karty v ktorejkoľvek predajni P&C. Vaša stará karta INSIDER bude zrušená.


Môžem nákupy následne zaznamenať na svoju kartu INSIDER?

Samozrejme, vaše nákupy sa môžu do vášho zákazníckeho účtu zaznamenať aj neskôr, ak ste už v čase nákupu požiadali o kartu INSIDER. Pri pokladni predložte pokladničný doklad spolu s kartou INSIDER do 6 týždňov od nákupu. Nákup bude okamžite pripísaný na vaše konto INSIDER. Prípadne kontaktujte naše služby zákazníkom ([email protected]).


Ako získam kartu INSIDER do mobilu?

K svojej digitálnej karte INSIDER môžete získať prístup na svojom smartfóne prostredníctvom účtu INSIDER, a pri nakupovaní ju jednoducho ukázať pri pokladni.


Ako môžem zrušiť kartu INSIDER?

Zrušenie zákazníckej karty musí byť vykonané písomne listom alebo e-mailom, pretože na vymazanie vašich údajov potrebujeme z právnych dôvodov váš podpis. Pošlite nám krátku správu s uvedením vašej adresy a čísla zákazníckej karty na túto adresu: [email protected]. Radi by sme vás upozornili, že v prípade vymazania vašich údajov všetky nároky na bonusy nenávratne zaniknú.


Ako získam svoju osobnú kartu INSIDER?

O kartu INSIDER môžete požiadať v jednom z našich obchodov alebo na adrese www.peek-cloppenburg.sk/sk/myaccount/registration.


Mám otázky, kritiku alebo návrhy. Koho môžem kontaktovať?

Budeme radi, ak nám poskytnete spätnú väzbu! Kontaktujte náš zákaznícky servis ([email protected]).


Kde môžem použiť kartu INSIDER?

Zbierajte body pomocou karty INSIDER zakaždým, keď nakupujete v predajniach Peek & Cloppenburg. Stačí, ak pri každom nákupe pri pokladni ukážete svoju kartu.


Kedy dostanem osobnú kartu INSIDER?

Osobnú digitálnu kartu INSIDER dostanete ihneď po podaní žiadosti. Ak chcete, môžete niekoľko týždňov po podaní žiadosti dostať fyzickú kartu aj poštou.


Ako si môžem aktualizovať svoje osobné údaje?

Tešíme sa, že s vami zostaneme v kontakte! Kontaktujte náš zákaznícky servis- ([email protected]) alebo vyplňte formulár na zmenu v niektorej z našich predajní.


Ako sa môžem stať INSIDER GOLD?

Ak váš ročný obrat dosiahne aspoň 1 000 eur, získate exkluzívny status INSIDER GOLD a ďalšie výhody. O vašom novom statuse vás budeme informovať.


Ako môžem zbierať body?

Ako INSIDER získate na svoje konto INSIDER jeden bod za každé minuté euro. Ako INSIDER GOLD dokonca získate 2 body za každé minuté euro. Body sa automaticky pripíšu pri predložení karty INSIDER pri pokladni. Body INSIDER, ktoré ste získali nákupom, sa spočiatku zobrazujú samostatne. Po uplynutí dvoch pracovných dní sa tieto body pripočítajú k vášmu konečnému stavu bodov.


Čo sa stane s mojimi bodmi pri výmene nákupu?

Pri výmene zakúpeného tovaru za vrátenie kúpnej ceny sa z vášho účtu INSIDER odpočíta jeden bod INSIDER za každé euro hodnoty nákupu alebo dva body INSIDER za INSIDER GOLD.


Moje meno sa zmenilo. Dostanem novú kartu INSIDER?

Radi zaznamenáme vaše zmenené údaje. Do dvoch až šiestich týždňov vám bezplatne zašleme novú zákaznícku kartu so zmeneným menom. Žiadosť o zmenu názvu môžete zaslať e-mailom na adresu [email protected].


Od akého veku môžem požiadať o kartu INSIDER?

Ak chcete vstúpiť do sveta INSIDER, musíte mať minimálne 18 rokov.


Za ktoré nákupy môžem zbierať body?

Pri každom nákupe v predajniach Peek & Cloppenburg môžete zbierať body pomocou karty INSIDER. Vylúčené sú nákupy poukážok, plastových/papierových tašiek, obliečok, darčekových balení a uplatnenie poukážok na WC.


Existuje partnerská karta, druhá karta alebo rodinná karta?

Nie, naša karta INSIDER je personalizovaná.


Ako sa môžem zaregistrovať do sveta INSIDER?

Tešíme sa na vás v našom svete INSIDER! Stačí naskenovať jeden z QR kódov a zaregistrovať sa pri najbližšej návšteve predajne Peek & Cloppenburg.


Môžem použiť priamo kartu, ktorá je súčasťou prihlášky INSIDER?

Áno, dočasnú kartu INSIDER môžete používať priamo, kým nedostanete svoju osobnú kartu. Vaše nákupy už budú zaznamenané na vašom účte INSIDER.