INSIDER

Program

Podmienky účasti a oznámenie o ochrane osobných údajov

Nižšie nájdete všetky informácie o podmienkach účasti a spracovaní vašich osobných údajov v rámci vernostného programu INSIDER ("Program zákazníckych kariet").

Registrácia a rozsah pôsobnosti

JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, tel: +49 211 – 95 43 94 51 (ďalej len "JC New Retail" alebo "Prevádzkovateľ programu"), prevádzkuje tento program zákazníckych kariet s nasledujúcim partnerom programu (ďalej len "Partner programu"):

  • Peek & Cloppenburg, s.r.o., Jarosova 1, 83103 Bratislava ("P&C")

 

REGISTRÁCIA DO PROGRAMU ZÁKAZNÍCKYCH KARIET

Do programu zákazníckych kariet sa môžete zaregistrovať online (prostredníctvom QR kódu) na tejto webovej stránke: www.peek-cloppenburg.sk/myaccount/registration alebo v jednej z kamenných predajní spoločnosti P&C, konkrétne v predajniach Peek & Cloppenburg, ktorých adresy nájdete na www.peek-cloppenburg.com/sk/prevadzky-predajni ("predajne P&C"):

 

Ak sa reistrujete do programu zákazníckych kariet online, zaregistrujete sa odoslaním žiadosti o online registráciu (kliknutím na tlačidlo "Registrovať teraz").

Pred odoslaním skontrolujte, či sú vaše údaje správne, a v prípade chýb ich opravte. Vaša účasť v programe zákazníckych kariet sa stáva právne záväznou, ak vám ju potvrdíme e-mailom na vami zadanú e-mailovú adresu. Uložíme si text zmluvy, ktorý vám môžeme na vyžiadanie poskytnúť. Po úspešnej registrácii vám bude automaticky vystavená digitálna zákaznícka karta. Pri online registrácii sa na príslušnej webovej stránke automaticky vytvorí online účet, na ktorom je uložená aj vaša digitálna zákaznícka karta. Na svojom online účte môžete požiadať aj o vydanie plastovej zákazníckej karty.

 

Ak sa zaregistrujete do programu zákazníckych kariet prostredníctvom papierovej žiadosti, môžete vyplnenú a podpísanú žiadosť predložiť v predajni P&C. Vaša účasť sa stáva právne záväznou po predložení prvým použitím papierovej zákazníckej karty, ktorú ste dostali spolu s papierovou žiadosťou. V papierovej žiadosti máte tiež možnosť požiadať o vydanie plastovej zákazníckej karty.

 

Prípadne si môžete vytvoriť online účet na tejto webovej stránke: www.peek-cloppenburg.sk/myaccount/registration. Údaje zo zákazníckej karty si môžete uložiť do svojho online účtu, aby tam boli vždy k dispozícii ako vaša digitálna zákaznícka karta.

 

Všetci zákazníci po úspešnej registrácii (online či pomocou papierovej žiadosti) dostanú potvrdzujúci e-mail s ďalšími informáciami.

 

POŽIADAVKY NA SPÔSOBILOSŤ

Aby ste boli oprávnení na účasť v Programe zákazníckych kariet, musíte pred registráciou dosiahnuť vek 18 rokov, mať bydlisko v Európskej únii alebo vo Švajčiarsku, nekonať na komerčné účely a bez obmedzenia súhlasiť s týmito Podmienkami.

 

Upozornenie pre obyvateľov Nemecka

Upozorňujeme, že v Nemecku existujú dve nezávislé spoločnosti Peek & Cloppenburg so sídlom v Düsseldorfe a Hamburgu. Spoločnosť P&C, partner programu so sídlom v Bruseli, patrí do skupiny spoločností Peek & Cloppenburg KG so sídlom v Düsseldorfe, ktorých predajne nájdete na stránke www.peek-cloppenburg.de/de/stores.

 

Kontaktné údaje zákazníckeho servisu

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa programu zákazníckych kariet alebo vašej zákazníckej karty sa môžete obrátiť na náš zákaznícky servis na adrese: [email protected].

 

Strata a zneužitie karty

Fyzická zákaznícka karta zostáva vo vlastníctve prevádzkovateľa programu a vaše právo používať digitálnu zákaznícku kartu, ktorá vám bola vydaná, môže prevádzkovateľ programu kedykoľvek zrušiť. Zákaznícka karta, ktorá vám bola vydaná, je neprenosná a môžete ju používať len vy. V prípade straty alebo podozrenia na zneužitie vašej zákazníckej karty to bezodkladne oznámte zákazníckemu servisu.

 

Možnosti použitia

Zákaznícku kartu je možné použiť u zúčastneného partnera programu takto:

Zákaznícku kartu môžete používať vo všetkých predajniach P&C Partnera programu.

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa používania vašej zákazníckej karty sa obráťte na zákaznícky servis.

 

ÚROVEŇ a ročný obrat

ÚROVEŇ ČLENSTVA

V rámci programu zákazníckych kariet vám môže prevádzkovateľ programu prideliť úroveň vášho členstva v programe. Získanie tejto úrovne sa spravidla meria podľa nákupov a predajov, ktoré uskutočníte u Partnera programu.

Program zákazníckych kariet zahŕňa úrovne INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER a INSIDER GOLD.

 

INSIDER ORANGE

Úroveň INSIDER ORANGE získate spravidla za účasť v programe Zákazníckych kariet.

 

INSIDER SILVER

Ak ste počas posledných 365 po sebe nasledujúcich kalendárnych dní ("Výpočtové obdobie") nakúpili od Partnera programu v súvislosti s vašou zákazníckou kartou v celkovej hodnote aspoň 500 EUR, ale menej ako 1 000 EUR (vrátane DPH), získate po uplynutí tridsiatich (30) kalendárnych dní od dosiahnutia tejto hranice úroveň INSIDER SILVER.

 

INSIDER GOLD

Ak ste v rámci Výpočtového obdobia nakúpili u Partnera programu v súvislosti s vašou zákazníckou kartou v celkovej hodnote aspoň 1 000 EUR (vrátane DPH), získate status na úrovni INSIDER GOLD tridsať (30) kalendárnych dní po dosiahnutí tejto hranice.

 

NÁKUPY, KTORÉ SPĹŇAJÚ PODMIENKY PRE ÚROVNE ČLENSTVA

Nákupy v EUR oprávňujúce na získanie úrovne v členskom programe od Partnera programu v súvislosti s vašou zákazníckou kartou sa vzťahujú na trvalý alebo nevrátený nákup všetkých výrobkov, ktoré partner programu ponúka spotrebiteľom, s výnimkou darčekových poukazov, nákupných tašiek a odevných tašiek.

 

URČENIE ÚROVNE ČLENSTVA

Každému účastníkovi programu zákazníckych kariet je v danom čase pridelená len jedna úroveň členstva. Pre určenie udelenej úrovne je rozhodujúca najvyššia úroveň členstva, ktorú vám Prevádzkovateľ programu udelil v súlade s týmito Podmienkami. Poradie jednotlivých úrovní vo vzostupnom poradí je INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER a INSIDER GOLD.

 

TRVANIE ÚROVNE ČLENSTVA

Na rozdiel od úrovne INSIDER ORANGE, ktorá sa udeľuje vždy, úrovne INSIDER SILVER a INSIDER GOLD vám môžu byť udelené najmenej na dvanásť (12) mesiacov (ďalej len "Obdobie trvania úrovne členstva").

 

ZVÝŠENIE ÚROVNE NA INSIDER GOLD

Ak ako účastník s už udelenou úrovňou INSIDER SILVER dosiahnete v období výpočtu pred uplynutím príslušného obdobia platnosti danej úrovne hranicu pre úroveň INSIDER GOLD, získate úroveň INSIDER GOLD tridsať (30) dní po dosiahnutí hranice pre nové Obdobie trvania úrovne členstva (min. 12 mesiacov).

 

ZNÍŽENIE ÚROVNE NA INSIDER ORANGE

Ak ako účastník nedosiahnete počas príslušného Výpočtového obdobia hraničnú hodnotu pre jednu z úrovní členstva, získate úroveň statusu INSIDER ORANGE. To isté platí v prípade, keď uplynie vaše príslušné Obdobie pre danú úroveň bez dosiahnutia požadovanej hodnoty počas Výpočtového obdobia.

 

JEMNÉ ZNÍŽENIE NA ÚROVEŇ INSIDER SILVER

Naopak, ako účastník s členskou úrovňou INSIDER GOLD získate úroveň INSIDER SILVER počas nasledujúceho Obdobia trvania úrovne členstva po skončení Obdobia trvania úrovne členstva, v ktorom nebola dosiahnutá príslušná hranica pre udržanie úrovne v rámci Výpočtového obdobia.

 

INFORMÁCIE O AKTUÁLNEJ ÚROVNI

O aktuálny stav vašej úrovne členstva môžete kedykoľvek požiadať náš zákaznícky servis. Okrem toho si svoj aktuálny stav môžete pozrieť aj na príslušnej webovej stránke www.peek-cloppenburg.sk/insider, ak tam máte zákaznícke konto a uložili ste si doň svoju zákaznícku kartu.

 

Bodový systém

NÁKUPY, ZA KTORÉ SA ZÍSKAVAJÚ INSIDER BODY

Za váš trvalý alebo nevrátený nákup výrobkov, ktoré vám ponúka Partner programu v predajniach P&C pre spotrebiteľov, môžete ako účastník získať INSIDER body v súvislosti s vašou zákazníckou kartou. To sa netýka vašich nákupov darčekových poukážok, darčekových balení, nákupných tašiek a odevných tašiek.

 

ZBIERANIE INSIDER BODOV

Podmienkou pre zbieranie INSIDER bodov je, aby ste pri nákupe produktov pred začatím platobného procesu zabezpečili, že údaje na vašej zákazníckej karte potrebné na zbieranie INSIDER bodov môžu byť v platobnom procese zohľadnené.

 

ZBIERANIE INSIDER BODOV V OBCHODE

V predajni musíte ako účastník v závislosti od typu platobného procesu buď rozpoznateľným spôsobom predložiť zákaznícku kartu pokladníkovi, aby ju zohľadnil v platobnom procese, alebo v prípade platby pri samoobslužnej pokladni musíte najskôr nechať zákaznícku kartu naskenovať pokladničným systémom počas platobného procesu.

 

Zbieranie INSIDER bodov

INSIDER BODY ZA NÁKUPY

Za každé euro, ktoré zaplatíte u nášho Partnera programu za trvalý alebo nevrátený nákup produktov spĺňajúcich podmienky programu zákazníckej karty v súvislosti s vašou zákazníckou kartou, získate po predložení zákazníckej karty jeden (1) INSIDER bod.

Ak máte statusovú úroveň INSIDER GOLD, za každé celé euro získate dva (2) body INSIDER.

 

KREDIT INSIDER BODOV

Nahromadené INSIDER body sa spravidla pripíšu na váš účet zákazníckej karty po dvoch (2) kalendárnych dňoch za oprávnené nákupy u Partnera programu.

 

ODPOČÍTANIE INSIDER BODOV

Ak vrátite alebo vymeníte zakúpený výrobok, za ktorý už boli na váš účet zákazníckej karty pripísané INSIDER body, bude vám vrátená kúpna cena alebo jej časť, za každé euro na úrovni INSIDER ORANGE a INSIDER SILVER vám bude odpočítaný jeden (1) INSIDER bod a za každé euro na úrovni INSIDER GOLD vám budú z účtu zákazníckej karty odpočítané dva (2) INSIDER body.

 

Bonus / uplatnenie INSIDER bodov

VYUŽITIE INSIDER BODOV

Ak sa na váš účet zákazníckej karty pripíše aspoň dvesto (200) bodov INSIDER, môžete si pripísané body INSIDER alebo ich časť kedykoľvek zmeniť na bonus prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.

 

AUTOMATICKÉ VYUŽITIE

Ak ako INSIDER nevyužijete všetky svoje nazbierané body INSIDER, zostávajúce body sa automaticky zmenia na bonus aspoň raz za kalendárny rok, ak sa na váš účet zákazníckej karty pripíše aspoň 200 bodov INSIDER.

Nasledujúce ustanovenia sa vzťahujú na manuálne ako aj automatické využitie INSIDER bodov: Za každých päťdesiat (50) INSIDER bodov získate bonus päťdesiat (50) centov. Tento bonus bude automaticky považovaný za zľavu na váš ďalší nákup v obchode P&C Partnera programu. Automatická zľava vám potom môže byť poskytnutá, ak ste pred začatím platobného procesu zabezpečili, aby sa pri platbe mohli zohľadniť potrebné údaje o vašej zákazníckej karte.

Za INSIDER body alebo prevedený bonus sa nevypláca žiadna hotovosť.

 

Počet bodov

Váš aktuálny počet INSIDER bodov nájdete na pokladničnom doklade vždy, keď nakupujete v obchode P&C Partnera programu. O svoje aktuálne body môžete kedykoľvek požiadať aj telefonicky na našom zákazníckom servise. Okrem toho si svoje aktuálne body môžete pozrieť aj na príslušnej webovej stránke www.peek-cloppenburg.sk/insider, ak tam máte zákaznícke konto a uloženú zákaznícku kartu.

 

Výhody

S príslušnou úrovňou členstva sú spojené rôzne (variabilné) výhody.

Výhody je možné využiť len po predložení zákazníckej karty alebo ak máte zákaznícke konto na príslušnej webovej stránke www.peek-cloppenburg.sk/insider, ak tam máte zákaznícke konto a máte v ňom uloženú svoju zákaznícku kartu.

 

Riešenie sporov

Komisia EÚ ponúka možnosť riešiť spory na online platforme, ktorú prevádzkuje. Táto online platforma, ktorú nájdete pod externým odkazom https://ec.europa.eu/consumers/odr/, slúži ako kontaktné miesto pre mimosúdne riešenie sporov týkajúcich sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní online služieb. Prevádzkovateľ programu nie je povinný zúčastniť sa na postupe riešenia sporov pred spotrebiteľskou rozhodcovskou komisiou a nezúčastňuje sa na ňom.

 

Zmeny

Prevádzkovateľ programu si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť a doplniť tieto podmienky s účinnosťou do budúcnosti, ak to bude potrebné. Úprava je potrebná, ak si Prevádzkovateľ programu želá rozšíriť výhody Programu zákazníckych kariet, ak sa v pravidlách vyskytnú nejasnosti alebo ak si zmenu vyžiada zmena právneho stavu alebo judikatúry. O zmenách alebo doplneniach podmienok účasti budete informovaní nielen prostredníctvom e-mailu. Budú sa považovať za schválené, ak do dvoch (2) mesiacov od doručenia oznámenia nepodáte písomne námietku podobe. V oznámení o zmenách alebo doplnkoch Podmienok účasti vás Prevádzkovateľ programu informuje o vašom práve podať námietku. V prípade podania námietky môže Prevádzkovateľ programu ukončiť vašu účasť bežným vypovedaním zmluvy (pozri časť "Termín a ukončenie" nižšie).

 

Akékoľvek podstatné zmeny alebo zrušenie benefitu vám budú oznámené e-mailom najneskôr štyri (4) týždne pred príslušnou zmenou alebo zrušením.

 

Termín a ukončenie

Zmluvný vzťah na účasť v Programe zákazníckych kariet trvá na dobu neurčitú.

Svoju účasť v Programe zákazníckych kariet môžete kedykoľvek zrušiť bez predchádzajúceho upozornenia prostredníctvom e-mailu alebo informovaním Prevádzkovateľa programu pomocou príslušného tlačidla online. Po doručení výpovede bude váš účet zákazníckej karty okamžite vymazaný, s výhradou zákonných povinností uchovávania a pretrvávajúceho oprávneného záujmu Prevádzkovateľa programu alebo Partnera programu na jeho uložení, a dosiahnutá úroveň zanikne.

Prevádzkovateľ programu si vyhradzuje právo bežne ukončiť vašu účasť v Programe zákazníckych kariet prostredníctvom e-mailu s výpovednou lehotou štyri (4) týždne. V prípade výpovede zo strany Prevádzkovateľa programu vaša úroveň zanikne uplynutím výpovednej lehoty.

Právo oboch strán ukončiť zmluvu z oprávneného dôvodu zostáva nedotknuté.

 

Zrušenie členstva

Pravidlá pre zrušenie členstva

Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy:

 

Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do štrnástich dní bez uvedenia dôvodu.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je štrnásť dní odo dňa uzavretia zmluvy.

Ak chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte nás informovať (JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, tel: +211 - 95 43 94 51, e-mail: [email protected]) o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy prostredníctvom jasného vyhlásenia (napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom). Môžete použiť priložený vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, nie je to však povinnosťou.

Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí zaslať oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 

Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Ak odstúpite od zmluvy, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na doručenie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo skutočnosti, že ste si vybrali iný typ doručenia ako najlacnejšie štandardné doručenie, ktoré ponúkame), a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní odo dňa, keď nám bolo doručené oznámenie o vašom odstúpení od tejto zmluvy. Na toto vrátenie použijeme rovnaké platobné prostriedky, ktoré ste použili pri pôvodnej transakcii, ak nie je výslovne dohodnuté inak; v každom prípade sa za toto vrátenie nebudú účtovať žiadne poplatky.

- Ukončenie pravidiel odstúpenia od zmluvy -

 

V súlade so zákonnými predpismi informuje Prevádzkovateľ programu o vzorovom formulári na odstúpenie od zmluvy takto:

 

Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy

(Ak chcete odstúpiť od zmluvy, vyplňte a vráťte tento formulár.)

- Pre: JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, tel: +211 - 95 43 94 51, e-mail: [email protected]:

- Ja/my (*) týmto vypovedám/vypovedávame zmluvu, ktorú som/sme (*) uzavrel/uzavreli na poskytnutie nasledujúcej služby: Účasť v programe zákazníckych kariet

- Objednané dňa (*)/ prijaté dňa (*)

- Meno spotrebiteľa(ov)

- Adresa spotrebiteľa(ov)

- Podpis spotrebiteľa(ov) (len v prípade komunikácie v papierovej forme)

- Dátum

(*) Nehodiace sa prečiarknite.

 

Oznámenie o ochrane osobných údajov

Tu vás informujeme o postupoch spracovania údajov, ktoré sa vykonávajú v rámci vašej účasti v programe zákazníckych kariet.

 

Informácie o prevádzkovateľovi údajov

Podľa čl. 26 všeobecného nariadenia o ochrane údajov ("GDPR") v spojení s § 33 zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov Z.z. ("Zákon o ochrane osobných údajov") sú spoločne zodpovedné spoločnosti JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, ako aj Peek & Cloppenburg, s.r.o., Jarošova 1, 83103 Bratislava (ďalej spoločne len "My"). Na tento účel sme uzavreli zmluvu podľa čl. 26 GDPR v spojení s § 33 Zákona o ochrane osobných údajov. Podstatný obsah tejto zmluvy vám na požiadanie radi poskytneme. Spoločnosť JC New Retail AG je v EÚ zastúpená spoločnosťou Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf.

 

Opis používania údajov

Spracovanie vašich údajov v súvislosti s vašou účasťou v programe zákazníckych kariet

Vaše základné údaje spracúvame na účely správy a realizácie programu zákazníckych kariet, ako aj na komunikáciu v rámci tohto programu. Tieto údaje sú potrebné na účasť v Programe zákazníckych kariet a sú označené hviezdičkou (*), ktorá označuje povinné pole v žiadosti o zákaznícku kartu (titul, meno, adresa a e-mailová adresa). Bez uvedenia týchto údajov sa nemôžete zúčastniť na programe. Okrem toho nám môžete dobrovoľne poskytnúť svoj dátum narodenia a telefónne číslo spolu so žiadosťou alebo počas účasti. Na programe zákazníckych kariet sa môžete zúčastniť aj bez poskytnutia týchto dodatočných údajov, ale možno nebudete môcť využívať všetky výhody, napríklad propagačné akcie inzerované prostredníctvom konkrétneho komunikačného kanála.

V rámci účasti v Programe zákazníckych kariet spracúvame aj údaje o transakciách, t. j. informácie o (i) vašich nákupoch u Partnera programu (nákupný košík, predmet nákupu a údaje o predaji, spôsob platby, zákaznícke číslo, dátum a miesto nákupu, prípadné uplatnené zľavy a kupóny); (ii) nákupe a uplatnení kupónov; a (iii) vašej účasti v Programe zákazníckych kariet, ako sú výhody poskytnuté v rámci zľavových a propagačných akcií u Partnerov programu. Vaše kmeňové a transakčné údaje spracúvame na účely plnenia zmluvy a predzmluvných opatrení, ako je spracovanie vašej žiadosti, zhromažďovanie a preplácanie INSIDER bodov, ako aj overovanie na určenie vašej úrovne, poskytovanie výhod a na to, aby sme mohli spracovať vaše žiadosti. Právnym základom takéhoto spracovania je čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov. Ak sa zúčastňujete na našich podujatiach alebo iných akciách, spracúvame vaše kmeňové a transakčné údaje na účely realizácie a organizácie týchto podujatí a akcií (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov).

Právnym základom spracovania vašich dobrovoľne poskytnutých základných údajov (dátum narodenia a telefónne číslo) je náš oprávnený záujem, aby sme vám mohli poskytnúť personalizované služby (článok 6 ods. 1 písm. f) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov).

Ak ste súhlasili so zasielaním našich personalizovaných informačných bulletinov, použijeme vašu e-mailovú adresu na zasielanie personalizovaných informačných bulletinov. Na tento účel spracúvame okrem vašich kmeňových údajov a údajov o transakciách na analýzu vášho nákupného správania u Partnera programu aj vaše údaje o interakcii, aby sme vám mohli zasielať reklamu na ponuky našich produktov, propagačné akcie, ako sú lotérie alebo podujatia, výhody, ako sú zľavové kampane, inšpirácie a pozvánky na prieskumy spokojnosti zákazníkov prostredníctvom e-mailu prispôsobené vašim osobným záujmom. Údaje o interakcii sú údaje z vašej interakcie s prijatými informačnými bulletinmi: V rámci zasielania newsletterov sú naše newslettre vybavené pseudonymom. Okrem toho spracúvame typ vášho zariadenia a do každého newslettera umiestňujeme sledovací pixel, prostredníctvom ktorého môžeme sledovať, koľko ľudí už otvorilo obsah nášho newslettera. Zaznamenávame tiež, kedy ste si prečítali naše newslettre, na ktoré odkazy ste klikli, a vyvodzujeme z toho vaše osobné záujmy. Na tento účel tieto údaje o interakcii prepájame aj s vašimi hlavnými údajmi a údajmi o transakciách. Pomocou takto získaných údajov vytvárame profil používateľa, aby sme mohli newsletter prispôsobiť vašim individuálnym záujmom. Právnym základom uvedeného spracovania je váš súhlas v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. a) Zákona o ochrane osobných údajov.

Po registrácii dostanete na zadanú e-mailovú adresu e-mail, v ktorom budete požiadaní o potvrdenie, že ste majiteľom zadanej e-mailovej adresy a chcete dostávať personalizovaný newsletter (tzv. dvojitý súhlas). Registrácie na odber newslettera a potvrdenia sa zaznamenávajú, aby bolo možné preukázať proces registrácie v súlade so zákonnými požiadavkami. To zahŕňa uloženie času prihlásenia a potvrdenia a vašej použitej IP adresy. Právnym základom je čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov. Naším oprávneným záujmom je zdokumentovať potvrdenie z vašej poskytnutej e-mailovej adresy, že si želáte dostávať newsletter na túto e-mailovú adresu.

Ak ste nepodali námietku a vašu e-mailovú adresu používame na zasielanie reklamy na náš vlastný podobný tovar alebo služby, právnym základom je náš oprávnený záujem informovať vás o takomto tovare alebo službách (článok 6 ods. 1 písm. f) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov v spojení s § 116 ods. 15 zákona o elektronických komunikáciách (Zákon č. 452/2021 Z.z.).

Okrem toho spracúvame vaše základné údaje a údaje o transakciách, ako aj - v prípade súhlasu so zasielaním informačného bulletinu - vaše interakčné údaje, aby sme vám mohli zasielať poštovú (nie e-mailovú) reklamu založenú na vašom nákupnom správaní, prispôsobenú vašim osobným záujmom. Právnym základom spracúvania je náš oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov) informovať vás o aktuálnych ponukách, podujatiach a súťažiach P artnera programu a prevádzkovateľa programu.

Okrem toho spracúvame vaše základné a transakčné údaje najmä na nasledujúce účely a na zabezpečenie našich nasledujúcich oprávnených záujmov (článok 6 ods. 1 písm. f) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov): Na uplatnenie právnych nárokov a obhajobu právnych sporov (obchodný záujem na právnej obrane a vymáhaní), na analýzu údajov - vrátane vytvárania skupín zákazníkov a segmentácie prostredníctvom automatického profilovania - a na tvorbu štatistík na zlepšenie produktov a služieb (obchodný záujem na rozvoji programu zákazníckych kariet), na autentifikáciu a prevenciu podvodov (obchodný záujem na ochrane pred materiálnymi a nemateriálnymi škodami), na účely IT bezpečnosti (obchodný záujem na bezpečnosti vlastných systémov) a na udržiavanie vašich údajov v čo najväčšom rozsahu aktuálnych (obchodný záujem na presnosti údajov účastníkov programu zákazníckych kariet).

Akékoľvek prispôsobenie našich ponúk pre vás, napríklad vo forme personalizovanej služby alebo ponuky služieb prispôsobených vašim individuálnym záujmom, bude založené na vytvorení skupiny zákazníkov a segmentácii. Na tento účel vytvárame skupiny zákazníkov alebo segmenty zo všetkých údajov o transakciách, ktoré máme k dispozícii, bez osobného odkazu a bez prepojenia na ponuku, ktorá sa má prispôsobiť (profilovanie). Na základe nami zaznamenaného nákupného správania, napríklad v podobe zakúpených produktov alebo času nákupov, vás náš systém zaradí do nami vytvorených zákazníckych skupín alebo segmentov.

Tieto skupiny a segmenty zákazníkov vytvárame, aby sme našu ponuku lepšie prispôsobili vašim nákupným záujmom a vytvorili pre vás personalizovanú ponuku. Žiadne iné automatizované individuálne rozhodnutia v zmysle čl. 22 GDPR v spojení s § 28 Zákona o ochrane osobných údajov sa nevykonávajú.

 

Doba uloženia

Vaše údaje spracúvame tak dlho, ako je to potrebné na plnenie našich zmluvných a zákonných povinností, alebo kým svoj súhlas neodvoláte. Je potrebné poznamenať, že účasť v programe zákazníckych kariet a s tým spojené uchovávanie vašich údajov sa vo všeobecnosti uskutočňuje na dobu neurčitú až do ukončenia alebo zániku programu. Ak zanikne účel, na ktorý boli vaše údaje zhromaždené, budú vymazané, pokiaľ ich uchovávanie nie je nevyhnutné na splnenie zákonných a daňových retenčných lehôt. Právnym základom spracovania v druhom prípade je čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. c) Zákona o ochrane osobných údajov.

 

Príjemcovia a tretie krajiny

Údaje budú poskytnuté tretím stranám, ktoré nie sú Partnerom programu alebo Prevádzkovateľom programu, len s vaším predchádzajúcim súhlasom alebo v rámci spracovania údajov v súlade s čl. 28 GDPR v spojení s § 34 Zákona o ochrane osobných údajov poskytovateľom služieb (spracovateľom) na základe pokynov a starostlivo vybraným, ako sú dátové centrá, tlačiarne, listárne alebo poskytovatelia IT služieb. V rámci spracovania údajov môže dôjsť k prenosu údajov príjemcom v krajinách mimo Európskej únie alebo Európskeho hospodárskeho priestoru (tretie krajiny). V týchto prípadoch sme v prípade neexistencie rozhodnutia EÚ o primeranosti poskytli primerané záruky v súlade s právnymi požiadavkami na zabezpečenie ochrany osobných údajov. Podrobnosti sú k dispozícii na požiadanie prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.

Okrem toho sme v určitých prípadoch zo zákona povinní sprístupniť osobné údaje príslušným orgánom (článok 6 ods. 1 písm. c) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. c) Zákona o ochrane osobných údajov).

 

Odvolanie súhlasu

Svoj súhlas môžete kedykoľvek s účinnosťou do budúcnosti odvolať v plnom rozsahu alebo na jednotlivé účely spracovania, a to písomným oznámením Prevádzkovateľovi programu alebo Partnerovi programu (na adresu Zástupca spoločnosti JC New Retail v Únii : Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf, alebo elektronicky (e-mailom na adresu [email protected], alebo s ohľadom na súhlasy s prijímaním informačného bulletinu kliknutím na odkaz na odhlásenie v príslušnom informačnom bulletine. Tým nie je dotknutá zákonnosť už vykonaného spracovania. Aj keď odvoláte svoj súhlas s prijímaním newsletterov, môžete sa naďalej zúčastňovať na programe zákazníckych kariet. Upozorňujeme však, že jednotlivé výhody môžete získať alebo uplatniť len poštou alebo e-mailom.

 

Námietka proti spracovaniu

Môžete namietať proti spracovaniu, ktoré je založené na našom oprávnenom záujme podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR v spojení s § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov z dôvodov vyplývajúcich z vašej individuálnej situácie. Ak sa vaše osobné údaje spracúvajú na účely priameho marketingu, máte právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu vašich osobných údajov na účely takéhoto marketingu. V prípade nesúhlasu so zasielaním priamych marketingových reklám sa môžete naďalej zúčastňovať na programe zákazníckych kariet.

 

Vaše ďalšie práva ako dotknutej osoby

V súlade so zákonnými ustanoveniami máte právo odvolať každý udelený súhlas a namietať proti každej príslušnej spracovateľskej činnosti (čl. 21 GDPR v spojení s § 27 Zákona o ochrane osobných údajov), právo na informácie (čl. 15 GDPR v spojení s § 19 Zákona o ochrane osobných údajov), opravu (čl. 16 GDPR v spojení s § 22 Zákona o ochrane osobných údajov), vymazanie (čl. 17 GDPR v spojení s § 23 Zákona o ochrane osobných údajov) a obmedzenie spracovania (čl. 18 GDPR v spojení s § 24 Zákona o ochrane osobných údajov) vašich osobných údajov a prenosnosť údajov (čl. 20 GDPR v spojení s § 26 Zákona o ochrane osobných údajov). Máte tiež právo podať sťažnosť na príslušný dozorný orgán na ochranu údajov v súvislosti so spracúvaním vašich osobných údajov (čl. 77 GDPR v spojení s § 100 Zákona o ochrane osobných údajov). Na Slovensku je to Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, Bratislava.

 

Kontakt pre Ochranu osobných údajov

Ak chcete uplatniť svoje práva a máte akékoľvek otázky týkajúce sa ochrany údajov, obráťte sa na prevádzkovateľa programu na adrese [email protected] alebo na zástupcu spoločnosti JC New Retail v Únii prostredníctvom nášho osobitného kontaktného kanála pre vyššie uvedené záležitosti:

Fashion ID GmbH & Co.
(Attn. of the F-ID Data Protection Officer)
Berliner Allee 2
D-40212 Düsseldorf

 

Povinnosť poskytovať údaje

Vo všeobecnosti nie ste povinní poskytnúť nám svoje osobné údaje. Bez poskytnutia vašich údajov však účasť v programe zákazníckych kariet nie je možná alebo je možná len v obmedzenom rozsahu (napr. žiadne personalizované návrhy produktov).